Dzięki zaproszeniu Śląskiej Organizacji Turystycznej oraz marki Śląsk Cieszyński, Miasto Ustroń – reprezentowane przez Wydział Promocji, Kultury, Sportu i Turystyki oraz Kolej Linowa „Czantoria” uczestniczyło w wydarzeniu „Spotkaj Śląskie w sercu Mazur” promującym województwo śląskie i jego marek turystycznych.
Od 14 do 16 sierpnia prezentowano walory naszego regionu przy pomocy marek: Beskidy, Śląsk Cieszyński, Jura Krakowsko-Częstochowska, Kraina Górnej Odry, Szlak Kulinarny Śląskie Smaki, a także ze Śląską Organizacją Turystyczną. Stoisko Śląska uświetniły pokazy strojów członkiń Zespołu Pieśni i Tańca Ziemi Cieszyńskiej oraz pokazy kulinarne Michała Bałazego z Jastrzębia-Zdroju połączone z degustacją.
Reprezentacja Ustronia we współpracy ze Stowarzyszeniem Rozwoju i Współpracy Regionalnej „Olza” odpowiadała za przygotowanie i przeprowadzenie warsztatów artystycznych. Warsztaty cieszyły się dużym zainteresowaniem wśród najmłodszych uczestników imprezy i trwały codziennie do późnych godzin wieczornych.
W promocję naszego miasta zaangażowały się: wiceburmistrz Ustronia Adriana Kwapisz-Pietrzyk, naczelnik Wydziału Promocji Barbara Niemczyk, przedstawicielka działu marketingu Kolei Linowej Anna Wnętrzak.
Wydarzenie było świetną okazją do zaprezentowania oferty Ustronia oraz najpiękniejszych zakątków naszego województwa.
Barbara Niemczyk