CZYSTEJ KRWI
– Wydajemy coraz więcej pieniędzy na kampanie reklamowe, obecnie około 20 tys. zł, ale drugie tyle to są usługi barterowe, czyli wszystkie konkursy w programach radiowych – mówi prowadzący Leśny Park Niespodzianek na Zawodziu Paweł Machnowski. – Jesteśmy w kilku rozgłośniach radiowych obecni przez całe wakacje. Zawsze w reklamach, przy okazji konkursów mówi się o Ustroniu, czyli zachęcamy ludzi do przyjazdu do naszego miasta. To także dzięki nam w mieście jest taka frekwencja wakacyjna. Do dzisiaj nie udało się, nad czym ubolewam i nie wiem, z czego to wynika, skonsolidować gestorów infrastruktury turystycznej i okołoturystycznej, żeby wspólnie prowadzić kampanie reklamowe. O Ustroniu byłoby słychać, co ułatwiłoby wszystkim życie, kampania reklamowa byłaby pełniejsza.

TRZYDZIESTOLETNIA MISS
Jubileuszowe XXX Międzynarodowe Wybory Miss Wakacji zgromadziły w amfiteatrze liczną widownię. Nic dziwnego, bo to i dziewięć pięknych dziewczyn z całego świata, występujące na scenie gwiazdy i jury z Izabelą Trojanowską i Jackiem Stachurskim, a przede wszystkim bez biletów. Co prawda w niedzielę 9 sierpnia upał był straszliwy i na początku imprezy o godz. 17 na widowni przebijały się lekkie „łysinki”, ale już o godz. 19 amfiteatr był, mówiąc wprost, nabity.

MAMAŁYGA W MOŁDAWII
czyli kolejna podróż zespołu Tekla Klebetnica, która odbyła się na przełomie kwietnia i maja 2015 roku, w relacji własnej. Uwielbiamy podróżować! To niesamowite, że zespół oprócz wspólnego grania i dzielenia się swoją pasją daje nam możliwość odkrywania nowych miejsc i poznawania różnych kultur. Mimo młodego wieku widzieliśmy już wiele krajów, ale jeszcze nigdy nie byliśmy w Mołdawii! Dlatego bardzo chętnie przyjęliśmy zaproszenie Polskiej Ambasady w Kiszyniowie na koncerty w tym kraju.
(ls)